Klantenservice
Plan op tijd uw bestelling voor Pakjesavond, want 2 leverdagen vervallen.
LET OP:
Rond Black Friday en Cyber Monday wordt er meer online besteld. We verwachten dan een grotere belasting bij sorteercentra en pakketbezorgers. Wij als Broodpakket.nl proberen zoveel mogelijk de piekdagen te vermijden, we leveren tenslotte een vers product. We hebben besloten 2 leverdagen te laten vervallen de komende weken. Laten we hopen dat we de juiste inschatting maken en alles mooi op tijd bezorgd kan worden.We leveren NIET op:
vrijdag 29 november en dinsdag 3 december.
De overige dinsdagen en vrijdagen in november en begin december leveren we wel.
Rond Kerst en Oud&Nieuw zal het leverschema weer anders zijn.
Een zakje kruidnoten GRATIS
We krijgen zo'n lieve, leuke en dankbare reacties op ons gratis presentje in het broodpakket! Dat doet ons goed. We hebben dan ook besloten de actie te verlengen. Bij elke bestelling met een leverdag t/m vrijdag 6 december krijgt u van ons een gratis zakje kruidnoten (200g) kado. U hoeft er niets voor te doen. Het wordt bij elke bestelling met een leverdag t/m vrijdag 6 december standaard mee ingepakt.
Geniet ervan!
Contactgegevens
Heeft u een vraag, suggestie of opmerking, we helpen u graag!
Laat het ons weten via:
- het contactformulier
- info@broodpakket.nl
- (+31) 06 294 50 294
Alle producten van Broodpakket.nl worden bereid in de allergenenvrije bakkerij van FreeOf. De broodpakketten worden rechtstreeks vanuit de bakkerij verstuurd. Het adres voor het eventueel afhalen van uw bestelde broodpakket is:
- FreeOf Dieetproducten
Koninginnedijk 832
5361CR Grave
Bestel-, bak- en leverdagen
Bestellen kan altijd bij www.broodpakket.nl, 24/7. U kiest tijdens het bestelproces zelf de gewenste leverdag (dinsdag of vrijdag) en de gewenste leverdatum. FreeOf bakt 2x per week verse producten voor u.
- Zondag vòòr 19:00 uur besteld = maandag bakken & versturen voor levering dinsdag
- Woensdag vòòr 19:00 uur besteld = donderdag bakken & versturen voor levering vrijdag
Bezorging in Nederland en Vlaanderen
Pakketbezorging
De pakketbezorging wordt gedaan door PostNL, DePostbode of Tour de Ville fietskoeriers (TDV). Uw bezorgadres bepaalt welke vervoerder het wordt. Waar mogelijk wordt gekozen voor een regionale bezorgdienst. Op de dag van verzending ontvangt u per mail een track&trace link. Hiermee kunt u het pakket volgen.
Bezorgadres
Aangezien uw bestelling versproducten betreft, dient u een leverdatum en bezorgadres te kiezen waarop zeker iemand thuis zal zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Bent u zelf overdag niet thuis, dan kunt u ook kiezen voor een PostNL-Ophaallocatie of een ander bezorgadres (werk, buren, familie of vrienden).Onverwacht toch niet thuis
Mocht u onverwacht op het moment van bezorging toch niet thuis zijn, in principe zullen de meeste chauffeurs het pakket bij de buren aanbieden als er niemand thuis is. Zelf nog een briefje op de deur doen, 'bij geen gehoor, svp bij buren aanbieden' (evt met huisnr), zal daarin wellicht nog extra helpen.Wat te doen bij vertraging
Over het algemeen gaat het heel erg goed met het op tijd bezorgen van onze broodpakketten. Mocht er echter onverhoopt toch een vertraging zijn, dan kijken we samen naar een oplossing.
- Stel het pakket wordt pas een dag later geleverd (op woensdag of zaterdag), dan kunt u de verse producten nog goed invriezen/gebruiken. Blijkt er echter (later) toch iets te zijn met de producten door de vertraagde levering, laat het ons svp weten. Dan lossen we het op.
- Stel het pakket is nog langer vertraagd, dan adviseren we u de verse producten niet meer in te vriezen. Laat het ons svp weten, dan kijken we samen naar een goede oplossing voor u.
Levering in België
Broodpakket.nl levert enkel in Vlaanderen. Heeft u een adres in Wallonië, dan kunnen we helaas niet bij u bezorgen i.v.m. de langere levertijd van pakketten van Nederland naar Wallonië.
Verzendkosten
Het verzendtarief bedraagt voor Nederland €6,25 en voor Vlaanderen €8,05.
Afhaling
U kunt er ook voor kiezen om uw Broodpakket (besteld en betaald via www.broodpakket.nl) zelf af te halen bij bakkerij FreeOf in Grave. Er worden dan uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.
Het afhaaladres is:
- FreeOf Dieetproducten, Koninginnedijk 832, 5361CR Grave
De afhaaltijden zijn:
- Afhaaldag dinsdag = maandag tussen 14:30-16:00u of dinsdag tussen 9:00-16:00u afhalen.
- Afhaaldag vrijdag = donderdag tussen 14:30-16:00u of vrijdag tussen 9:00-12:00u afhalen.
Betaling
Betaalmethode
U kunt uw bestelling vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen met de online betalingsmethodes iDEAL(NL), Bancontact/MisterCash(BE), KBC/CBC Payment(BE) en Belfius Direct Net(BE). U rekent uw bestelling direct online af. Mocht dat voor u niet mogelijk zijn, laat het ons even weten. Dan kijken we samen naar een oplossing.Betaling mislukt of verlopen
Krijgt u een melding dat uw betaling mislukt of verlopen is, maar u heeft wel een bestelbevestiging ontvangen? Geen probleem, dat lossen we op. Laat het ons direct even weten via info@broodpakket.nl, liefst o.v.v. uw bestelnummer, dan zullen we u een nieuwe betaallink mailen om de betaling alsnog te kunnen voldoen.
Acties & Nieuwtjes
Is er een actie, nieuwtje of verandering, dan laten we het u weten via onze nieuwsbrief.
Ook op de hoogte blijven, onderaan deze pagina kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief door uw e-mailadres in te vullen en te klikken op 'Aanmelden'.
Opmerking of klacht
Heeft u een opmerking of klacht over een product of dienst van Broodpakket.nl, dan stellen we het zeer op prijs als u het ons meldt. Dat kan via ons contactformulier of via info@broodpakket.nl. Graag z.s.m. na levering de klacht melden o.v.v. uw bestelnummer.
Betreft het een product
Betreft het een productklacht, dan willen we u vragen om een foto/foto's mee te sturen. Dit helpt ons enorm bij het bespreken van uw klacht in de bakkerij. Vermeld tevens het bestelnummer, welk product de klacht betreft, en het aantal.Betreft het een transportschade
Betreft het een transportschade, dan willen we u vragen om een foto/foto's mee te sturen. Dit hebben we nodig om een melding te kunnen maken bij de vervoerder. Vermeld tevens de bezorgdatum en het bestelnummer.Wat te doen bij vertraging
Over het algemeen gaat het heel erg goed met het op tijd bezorgen van onze broodpakketten. Mocht er echter onverhoopt toch een vertraging zijn, dan kijken we samen naar een oplossing.
- Stel het pakket wordt pas een dag later geleverd (op woensdag of zaterdag), dan kunt u de verse producten nog goed invriezen/gebruiken. Blijkt er echter (later) toch iets te zijn met de producten door de vertraagde levering, laat het ons svp weten. Dan lossen we het op.
- Stel het pakket is nog langer vertraagd, dan adviseren we u de verse producten niet meer in te vriezen. Laat het ons svp weten, dan kijken we samen naar een goede oplossing voor u.